FAQ

Lieferbedingunen icon

Dodacie podmienky


Ako dlho trvá doručenie?

V našom obchode sa pod každým produktom nachádza predpokladaný dátum doručenia. Upozorňujeme, že tieto dátumy sú len orientačné. Vašu objednávku začneme vybavovať v okamihu prijatia a spracovania platby, preto sa tento dátum môže zmeniť.


Ak je produkt dostupný v našom hlavnom sklade, zvyčajne ho odosielame do 7 pracovných dní a doručenie by nemalo trvať dlhšie ako 3 až 5 pracovných dní. Niektoré naše produkty musia byť dodávané z našich európskych skladov a v takýchto prípadoch treba počítať s ďalšími 4 dňami na odoslanie.


Akonáhle bude vaša objednávka odoslaná, dostanete e-mail „Informácie o odoslaní“ s údajmi o sledovaní zásielky. Od tohto momentu budete môcť sami skontrolovať stav objednávky. Sledovanie zásielky môže začať byť aktívne až vtedy, keď tovar dorazí do hlavného skladu doručovateľa. V prípade, že informácie o sledovaní nemáte k dispozícii, môžete sa obrátiť na našu zákaznícku podporu na telefónnom čísle +421 2327 846 12 alebo prostredníctvom e-mailovej adresy [email protected] a získať aktuálne informácie o objednávke.


Aké sú náklady na doručenie?

Doručenie na ktorékoľvek miesto na Slovensku je bezplatné.


Aké doručovacie služby ponúkate?

Vaša objednávka bude bezplatne doručená na adresu bydliska alebo tak blízko k vchodovým dverám, kam sa až dostane auto doručovacej spoločnosti. Vynesenie tovaru až do domu nie je súčasťou služby.


Bude objednávka doručená až do môjho bytu/domu?

Váš nábytok bude bezplatne doručený po obrubník alebo tak blízko k dverám, kam sa až dostane auto doručovacej spoločnosti, ale nebude vám donesený do domu.


Odvezie doručovacia spoločnosť balenie tovaru?

Doručovacia spoločnosť neposkytuje službu odvozu balenia, v ktorom je tovar doručený.


Ponúkate montážne služby?

V súčasnosti pracujeme na zaradení tejto služby do našej ponuky, zatiaľ však nie je k dispozícii.


Ponúkate expresné doručenie?

V súčasnosti pracujeme na zaradení tejto služby do našej ponuky, zatiaľ však nie je k dispozícii.


Môžem si zásielku vyzdvihnúť v sklade osobne?

Doručenie zásielky zadávame externej spoločnosti, a preto, žiaľ, nie je možné, aby si zákazníci mohli vyzdvihnúť objednávku osobne.


Doručujete do inej krajiny?

Náš obchod v súčasnosti pôsobí v 17 krajinách. Náš nábytok ponúkame vo Veľkej Británii, Švajčiarsku, Nemecku, Francúzsku, Španielsku a mnohých ďalších krajinách. Ak chcete, aby bola objednávka doručená do konkrétnej krajiny, uskutočnite nákup na webovej stránke danej krajiny.


Ak si prajete vidieť zoznam krajín, v ktorých pôsobíme a doručujeme, kliknite na tento odkaz.


Môžem si vybrať presný dátum a čas doručenia?

Pri zadávaní objednávky si môžete bezplatne vybrať neskorší čas odoslania. Znamená to, že produkt nebude doručený pred uvedeným dátumom, avšak nie sme schopní určiť konkrétne časové obdobie. Upozorňujeme, že zvolený dátum je len odhadovaným dátumom a nemôžeme ho zaručiť.


Bude celá moja objednávka doručená v rovnakom čase?

V závislosti od dostupnosti môže byť vaša objednávka rozdelená do viacerých zásielok. Skontrolujte preto e-mail s informáciami o odoslaní, aby ste sa uistili, že všetky položky boli odoslané súčasne.


Ak boli všetky položky odoslané, môžete skontrolovať údaje o sledovaní zásielky – číslo sledovania nájdete v e-maile „Informácie o odoslaní“. Upozorňujeme, že sledovanie zásielky môže začať byť aktívne až vtedy, keď tovar dorazí do hlavného skladu doručovateľa. V prípade, že informácie o sledovaní nemáte k dispozícii, môžete sa obrátiť na našu zákaznícku podporu na telefónnom čísle +421 2327 846 12 alebo prostredníctvom e-mailovej adresy [email protected] a získať aktuálne informácie o objednávke.


Lieferbedingunen icon

Moja objednávka a účet


Ako môžem vytvoriť objednávku?

V Beliani môžete nakupovať najmenej piatimi spôsobmi: online, telefonicky, prostredníctvom e-mailu, chatu na našej webovej stránke alebo chatu na Facebooku.

1. Ak si želáte nakupovať online, prejdite na stránku beliani.sk

Vybrané produkty pridajte do košíka. Ak chcete zobraziť vybrané produkty, kliknite na ikonku nákupného košíka vo vyskakovacom okne alebo v pravom hornom rohu stránky. Ak chcete dokončiť nákup, prejdite k pokladni.

Môžete sa prihlásiť prostredníctvom:

  • existujúceho účtu,
  • služby Google,
  • služby Facebook,
  • služby PayPal.

Ak ste nový používateľ, môžete si vytvoriť účet alebo nakupovať ako hosť.

Budete požiadaní o vyplnenie fakturačnej a doručovacej adresy. Budeme potrebovať aj vaše telefónne číslo, aby vás náš zákaznícky servis alebo doručovatelia mohli v prípade potreby kontaktovať.

V ďalšom kroku bude potrebné vybrať spôsob platby. Ak sa chcete dozvedieť viac o dostupných možnostiach platby, kliknite sem.

Ďalším krokom bude výber požadovaného spôsobu doručenia a služieb. Ak sa chcete dozvedieť viac o dostupných možnostiach, kliknite sem.

Potom potvrďte, že súhlasíte s našimi všeobecnými podmienkami a vyberte si, či si prajete dostávať naše špeciálne ponuky e-mailom. Následne môžete dokončiť objednávku.

2. Ak chcete zadať objednávku prostredníctvom chatu, pripravte si zoznam produktov, ktoré si chcete objednať, spolu s fakturačnou a doručovacou adresou. Náš zákaznícky servis vás prevedie celým procesom.

3. Môžete nás kontaktovať aj prostredníctvom e-mailovej adresy [email protected]. Do e-mailu uveďte zoznam produktov, ktoré by ste si chceli kúpiť, fakturačnú a doručovaciu adresu a telefónne číslo, aby vás náš zákaznícky servis alebo doručovatelia mohli v prípade potreby kontaktovať.

4. Ďalšou možnosťou je zadať objednávku telefonicky na čísle +421 2327 846 12. Pripravte si zoznam produktov, ktoré si chcete objednať, spolu s fakturačnou a doručovacou adresou. Náš zákaznícky servis vás prevedie celým procesom.

5. Objednávku je možné zadať aj na našom Facebooku. Do správy nám pošlite podrobnosti objednávky. Pripravte si zoznam produktov, ktoré si chcete objednať, spolu s fakturačnou a doručovacou adresou. Náš zákaznícky servis vás prevedie celým procesom.


Kde môžem nájsť detaily o objednávke?

Všetky informácie o predošlých a aktuálnych objednávkach môžete nájsť v zákazníckom účte v časti „Moje objednávky“.

Tam nájdete všetky informácie o objednávkach a aj faktúry. Stačí kliknúť na „Zobraziť viac“ pri stave objednávky „Objednávka odoslaná“. Faktúru na stiahnutie nájdete vedľa vašej fakturačnej a doručovacej adresy.


Kedy bude moja objednávka odoslaná?

V našom obchode sa pod každým produktom nachádza predpokladaný dátum doručenia. Upozorňujeme, že tieto dátumy sú len orientačné. Vašu objednávku začneme vybavovať v okamihu prijatia a spracovania platby, preto sa tento dátum môže zmeniť.

Ak je produkt dostupný v našom hlavnom sklade, zvyčajne ho odosielame do 7 pracovných dní a doručenie by nemalo trvať dlhšie ako 3 až 5 pracovných dní. Niektoré naše produkty musia byť dodávané z našich európskych skladov a v takýchto prípadoch treba počítať s ďalšími 4 dňami na odoslanie.

Akonáhle bude vaša objednávka odoslaná, dostanete e-mail „Informácie o odoslaní“ s údajmi o sledovaní zásielky. Od tohto momentu budete môcť sami skontrolovať stav objednávky. Sledovanie zásielky môže začať byť aktívne až vtedy, keď tovar dorazí do hlavného skladu doručovateľa. V prípade, že informácie o sledovaní nemáte k dispozícii, môžete sa obrátiť na našu zákaznícku podporu na telefónnom čísle +421 2327 846 12 alebo prostredníctvom e-mailovej adresy [email protected] a získať aktuálne informácie o objednávke.


Ako môžem zmeniť objednávku?

Ak si prajete zmeniť adresu pred odoslaním objednávky, prejdite sem a kliknite na „Zobraziť viac“ vedľa čísla danej objednávky. Zvoľte možnosť „Zmeniť adresu“ a vykonajte požadované zmeny. Následne by ste mali dostať e-mail s oznámením potvrdzujúcim zmenu.

Ak táto možnosť nie je dostupná alebo chcete zmeniť produkty v objednávke, kontaktujte náš zákaznícky servis na telefónnom čísle +421 2327 846 12 alebo na e-mailovej adrese [email protected].


Ako môžem zrušiť objednávku?

Ak vaša objednávka ešte nebola pripravená na odoslanie, môžete ju zrušiť v zákazníckom účte („Moje objednávky“). Táto stránka je prístupná len prihláseným zákazníkom. Po výbere objednávky nájdete v dolnej časti stránky možnosť „Odstrániť objednávku“. Vyberte dôvod zrušenia a potvrďte. Zrušenie objednávky vám bude potvrdené e-mailom spolu s informáciou o dátume vrátenia peňazí.

Ak táto možnosť nie je dostupná, kontaktujte náš zákaznícky servis na telefónnom čísle +421 2327 846 12 alebo na e-mailovej adrese [email protected].


Ako môžem sledovať zásielku?

Akonáhle bude vaša objednávka odoslaná, dostanete e-mail „Informácie o odoslaní“ aj s podrobnosťami na sledovanie zásielky. Od tohto okamihu budete môcť sami skontrolovať stav objednávky.

Všetky informácie o vašich predchádzajúcich a aktuálnych objednávkach nájdete aj v zákazníckom účte.


Prečo som ešte nedostal/a objednávku?

V našom obchode sa pod každým produktom nachádza predpokladaný dátum doručenia. Upozorňujeme, že tieto dátumy sú len orientačné. Vašu objednávku začneme vybavovať v okamihu prijatia a spracovania platby, preto sa tento dátum môže zmeniť.

Ak je produkt dostupný v našom hlavnom sklade, zvyčajne ho odosielame do 7 pracovných dní a doručenie by nemalo trvať dlhšie ako 3 až 5 pracovných dní. Niektoré naše produkty musia byť dodávané z našich európskych skladov a v takýchto prípadoch treba počítať s ďalšími 4 dňami na odoslanie.

Akonáhle bude vaša objednávka odoslaná, dostanete e-mail „Informácie o odoslaní“ s údajmi o sledovaní zásielky. Od tohto momentu budete môcť sami skontrolovať stav objednávky. Sledovanie zásielky môže začať byť aktívne až vtedy, keď tovar dorazí do hlavného skladu doručovateľa. V prípade, že informácie o sledovaní nemáte k dispozícii, môžete sa obrátiť na našu zákaznícku podporu na telefónnom čísle +421 2327 846 12 alebo prostredníctvom e-mailovej adresy [email protected] a získať aktuálne informácie o objednávke.


Ako môžem zmeniť informácie v zákazníckom účte?

E-mailovú adresu, doručovaciu adresu alebo heslo môžete zmeniť tu alebo môžete kontaktovať zákaznícky servis na čísle +421 2327 846 12 a prostredníctvom e-mailovej adresy [email protected].


Kde môžem nájsť zásady ochrany osobných údajov?

Viac informácií o zásadách ochrany osobných údajov nájdete na tomto odkaze: Ochrana súkromia.


Aké sú vaše všeobecné obchodné podmienky?

Na tomto odkaze nájdete naše všeobecné obchodné podmienky.


Ako môžem vymazať zákaznícky účet?

Ak chcete vymazať vlastný zákaznícky účet, kontaktujte náš zákaznícky servis na čísle +421 2327 846 12 alebo na e-mailovej adrese [email protected].

Aby mohol byť účet zrušený, všetky objednávky musia byť uzavreté, nesmie existovať žiadna prebiehajúca zásielka a všetky splatné sumy musia byť uhradené. Ak chcete vyriešiť niektorý z týchto problémov, obráťte sa na zákaznícky servis.


Lieferbedingunen icon

Platby a akcie


Aké platobné možnosti ponúkate?

Môžete si vybrať z niekoľkých najpopulárnejších a najbezpečnejších možností platby:

  • Platba bankovým prevodom
  • PayPal
  • Kreditná karta
  • Apple Pay
  • Google Pay

Ak sa chcete o platobných možnostiach dozvedieť viac, prejdite na tento odkaz: Spôsoby platby.


Ponúkate platbu na dobierku?

Ak si vyberiete platbu na dobierku, k faktúre bude pripočítaný dodatočný poplatok. Naši kuriéri prijímajú platby v hotovosti a platby kreditnými kartami.


Ako môžem použiť kód voucheru?

Pridajte produkt(y) do košíka, prejdite k pokladni a v poslednom kroku objednávky zadajte kód voucheru. Kliknite na tlačidlo „Použiť kupón“ a kód bude automaticky uplatnený v priebehu niekoľkých sekúnd.

Ak ste ho zabudli použiť pri pokladni a už ste si objednali, kontaktujte náš zákaznícky servis na čísle +421 2327 846 12 alebo prostredníctvom e-mailovej adresy [email protected].


Ako môžem zmeniť spôsob platby?

Prosím, kontaktujte náš zákaznícky servis na čísle +421 2327 846 12 alebo na e-mailovej adrese [email protected]. Naša zákaznícka podpora vykoná zmenu platby za vás. Pre urýchlenie procesu si pripravte číslo objednávky.


Prečo moja platba zlyhala?

Ak vaša platba nebola zrealizovaná, uistite sa, že:

  • - na strane poskytovateľa platieb, prostredníctvom ktorého vykonávate platbu, nie je žiadna technická porucha,
  • - máte dostatočné množstvo platobných prostriedkov na realizáciu platby,
  • - vaše osobné údaje (meno, fakturačná adresa, krajina) sú zhodné s údajmi na platobnej karte,
  • - ste zadali správny CVC kód,
  • - vaša karta je platná,
  • - nepoužívate anonymné proxy na pripojenie k internetu.

Ak platba nemôže byť zrealizovaná, mali by ste kontaktovať vašu banku alebo sprostredkovateľa platby, aby ste získali viac informácií o tom, prečo sa platba neuskutočnila/bola zamietnutá.


Ako sa môžem prihlásiť na odber Beliani newslettera?

Ak sa chcete prihlásiť na odber nášho newslettera a dostávať najnovšie ponuky, zľavy a inšpirácie, kliknite sem. Prihlásiť sa môžete aj tak, že prejdete do stredu našej hlavnej stránky, zadáte e-mailovú adresu a kliknete na tlačidlo „Prihláste sa teraz“. Odber budete musieť potvrdiť kliknutím na tlačidlo „Potvrdiť“ v e-maile, ktorý od nás dostanete.


Lieferbedingunen icon

Produkty a dostupnosť


Môžem si upraviť produkt podľa seba?

Bohužiaľ, nie sme schopní upravovať akékoľvek prvky/časti dizajnu našich produktov. Väčšina našich produktov je však dostupná vo viacerých farebných prevedeniach a/alebo materiáloch.


Aké záručné podmienky ponúkate?

Naša štandardná záručná doba je 24 mesiacov. Pri zadávaní objednávky vám ponúkame možnosť získať predĺženú záruku na ďalších 36 mesiacov. Táto služba vás chráni pred nepredvídateľnými nákladmi na opravu. V prípade, že sa počas záručnej doby prejaví nejaký nedostatok/vada súvisiaca s materiálom alebo výrobná chyba, navrhneme vám vhodné riešenie.

Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebovanie a poškodenie spôsobené nesprávnym používaním produktu.

Viac informácií o našich záručných podmienkach nájdete tu.


Kde môžem vidieť vaše produkty?

Aby sme mohli našim zákazníkom ponúknuť tie najlepšie ceny, rozhodli sme sa predávať naše produkty iba online. To nám umožňuje vyhnúť sa nákladom na údržbu nákladných showroomov a ponúkať produkty za veľmi atraktívne ceny.


Ako môžem nakupovať s 5-ročnou zárukou?

Vyberte si produkt, ktorý sa vám páči, a pridajte ho do košíka. Ak si chcete zakúpiť 5-ročnú záruku, v poslednom kroku objednávky vyberte možnosť Predĺžená záruka + 36 mesiacov. Táto služba vás priaznivo chráni pred nepredvídateľnými nákladmi na opravu. V prípade, že sa počas záručnej doby prejaví nejaký nedostatok/vada súvisiaca s materiálom alebo výrobná chyba, navrhneme vám vhodné riešenie.

Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebovanie a poškodenie spôsobené nesprávnym používaním produktu.

Naša štandardná záručná doba je 24 mesiacov.


Ako môžem zistiť, či je produkt dostupný?

Ak sa chcete uistiť, či je produkt aktuálne dostupný na sklade, skontrolujte kolónku dostupnosti, ktorú nájdete na stránke každého produktu pod tlačidlom „Do košíka“. Pri zadávaní objednávky dostanete potvrdenie o dostupnosti v e-maile „Potvrdenie objednávky“.


Sú vaše produkty na komerčné použitie?

Snažíme sa o najlepšiu kvalitu našich produktov. Naše produkty však neodporúčame na komerčné účely.


Lieferbedingunen icon

Vrátenie peňazí a reklamácia


Aký je poplatok za vrátenie?

Vrátenie nepoužitého tovaru je na Slovensku bezplatné do 14 dní od dátumu doručenia. Aby sa na tovar vzťahovali podmienky bezplatného vrátenia, musí byť vrátený v pôvodnom obale. Náklady na vrátenie tovaru znášajú firemní zákazníci. Bezplatné vrátenie sa nevzťahuje na vane a vírivky.

Všetky podrobnosti o výnimkách týkajúcich sa bezplatného vrátenia si môžete pozrieť v našich všeobecných obchodných podmienkach.


Naozaj môžem vrátiť tovar do 365 dní?

Tovar môžete vrátiť do 365 dní. Platí tu však zopár výnimiek.

Do 14 dní od dátumu doručenia môžete objednané položky vrátiť bezplatne (s výnimkami uvedenými ďalej). Ponúkneme vám bezplatné vrátenie tovaru a vystavíme vám refundáciu v plnej výške rovnakým spôsobom, aký bol zvolený pri pôvodnej platbe. Výnimkou, na ktorú sa nevzťahuje bezplatné vrátenie do 14 dní, sú objednávky, pri ktorých chýba pôvodný obal, objednávky, ktoré sa týkajú vaní a víriviek a produkty vyrobené na mieru. Firemní zákazníci nesú zodpovednosť za náklady na vrátenie. Vo všetkých týchto prípadoch znáša náklady spojené s prepravou zákazník.

Po uplynutí 14-dňovej lehoty musí náklady na vrátenie uhradiť zákazník. Peniaze vám budú vrátené vo forme poukážky, ktorú môžete použiť pri nákupe na stránke beliani.sk do 360 dní. Po uplynutí 14 dní nebude vrátenie vaní a víriviek, produktov na mieru, nainštalovaných alebo použitých produktov a produktov bez pôvodného obalu akceptované. Upozorňujeme, že vrátený tovar musí byť bezpečne zabalený v pôvodnom obale.


Čo by som mal/a urobiť, keď dostanem iný produkt?

Problém s objednávkou môžete nahlásiť zo zákazníckeho účtu („Moje objednávky“). Táto stránka je prístupná len prihláseným zákazníkom. Po výbere objednávky nájdete v spodnej časti stránky tlačidlo „Nahlásiť problém“. Vyberte tovar a dôvod reklamácie, opíšte ho niekoľkými slovami a odošlite reklamáciu. Náš tím zákazníckej podpory sa vám do 2 pracovných dní ozve s ďalšími pokynmi.


Taktiež môžete priamo kontaktovať našu zákaznícku podporu na telefónnom čísle +421 2327 846 12 alebo prostredníctvom e-mailovej adresy [email protected].


Uveďte čísla produktov (vytlačené na každej krabici), ktoré ste dostali. Ak je to možné, poskytnite nám aj fotografie prijatého tovaru a krabíc, v ktorých bol doručený. Ponechajte si aj pôvodné balenie, kým sa záležitosť nevyrieši.


Čo by som mal/a urobiť, ak obdržím poškodený produkt?

Problém s objednávkou môžete nahlásiť zo zákazníckeho účtu („Moje objednávky“). Táto stránka je prístupná len prihláseným zákazníkom. Po výbere objednávky nájdete v spodnej časti stránky tlačidlo „Nahlásiť problém“. Vyberte tovar a dôvod reklamácie, opíšte ho niekoľkými slovami a odošlite reklamáciu. Náš tím zákazníckej podpory sa vám do 2 pracovných dní ozve s ďalšími pokynmi.


Taktiež môžete priamo kontaktovať našu zákaznícku podporu na telefónnom čísle +421 2327 846 12 alebo prostredníctvom e-mailovej adresy [email protected].


Prosíme o poskytnutie podpísaného dokladu o doručení (POD) (s poznámkou „poškodené“) a čísiel produktov (vytlačených na každej krabici), ktoré ste dostali. Je potrebné poskytnúť aj fotografie prijatého tovaru a krabíc, v ktorých bol doručený. Použite návod na použitie produktu (ak je k dispozícii) a popíšte prvok, ktorý je poškodený. Ponechajte si aj pôvodné balenie, kým sa záležitosť nevyrieši.


Čo by som mal/a urobiť, keď dostanem nekompletný produkt?

Problém s objednávkou môžete nahlásiť zo zákazníckeho účtu („Moje objednávky“). Táto stránka je prístupná len prihláseným zákazníkom. Po výbere objednávky nájdete v spodnej časti stránky tlačidlo „Nahlásiť problém“. Vyberte tovar a dôvod reklamácie, opíšte ho niekoľkými slovami a odošlite reklamáciu. Náš tím zákazníckej podpory sa vám do 2 pracovných dní ozve s ďalšími pokynmi.


Taktiež môžete priamo kontaktovať našu zákaznícku podporu na telefónnom čísle +421 2327 846 12 alebo prostredníctvom e-mailovej adresy [email protected].


Ak ste dostali všetky krabice, ale niektorá časť produktu chýba, použite návod na použitie produktu (ak je k dispozícii) a popíšte chýbajúci prvok. Uveďte čísla produktov (vytlačené na každej krabici), ktoré ste dostali. Najlepšie bude, ak nám poskytnete fotografie doručených krabíc a kusov.


Čo by som mal/a urobiť, keď dostanem nekompletnú objednávku?

Upozorňujeme, že v závislosti od dostupnosti môže byť vaša objednávka rozdelená do viacerých zásielok. Skontrolujte e-mail s informáciami o odoslaní, aby ste sa uistili, že boli odoslané všetky položky.


Ak vidíte, že všetky položky boli odoslané, môžete nahlásiť problém s objednávkou zo zákazníckeho účtu („Moje objednávky“). Táto stránka je prístupná len prihláseným zákazníkom. Po výbere objednávky nájdete v spodnej časti stránky tlačidlo „Nahlásiť problém“. Vyberte tovar a dôvod reklamácie, opíšte ho niekoľkými slovami a odošlite reklamáciu. Náš tím zákazníckej podpory sa vám do 2 pracovných dní ozve s ďalšími pokynmi.


Taktiež môžete priamo kontaktovať našu zákaznícku podporu na telefónnom čísle +421 2327 846 12 alebo prostredníctvom e-mailovej adresy [email protected].


Ak ste dostali všetky krabice, ale niektorá časť produktu chýba, použite návod na použitie produktu (ak je k dispozícii) a popíšte chýbajúci prvok.


Ak vám chýba celá krabica, uveďte čísla produktov (vytlačené na každej krabici), ktoré ste dostali. Najlepšie bude, ak nám poskytnete fotografie doručených krabíc.


Čo by som mal/a urobiť, keď chcem vrátiť objednané produkty?

Vrátenie tovaru môžete oznámiť prostredníctvom zákazníckeho účtu („Moje objednávky“). Táto stránka je prístupná len prihláseným zákazníkom. Po výbere objednávky nájdete v spodnej časti stránky tlačidlo „Nahlásiť problém“. Vyberte tovar a dôvod reklamácie, opíšte ho niekoľkými slovami a odošlite reklamáciu. Náš tím zákazníckej podpory sa vám do 2 pracovných dní ozve s ďalšími pokynmi.


Taktiež môžete priamo kontaktovať našu zákaznícku podporu na telefónnom čísle +421 2327 846 12 alebo prostredníctvom e-mailovej adresy [email protected].


Ak sa chcete dozvedieť viac o našich pravidlách vrátenia tovaru, prejdite na stránku Vrátenie tovaru.


Ako dlho trvá vrátenie platby?

Od okamihu, keď od nášho agenta zákazníckeho servisu obdržíte „potvrdenie o vrátení peňazí", by vrátenie nemalo trvať dlhšie ako 3 až 7 pracovných dní.


news

Zadajte svoju e-mailovú adresu a prihláste sa na odber exkluzívneho newslettera s množstvom zliav