Nakupujte teraz. Zaplaťte neskôr vďaka Klarne.
S radosťou vám oznamujeme, že sme uzavreli partnerstvo so spoločnosťou Klarna, vďaka ktorému vám teraz môžeme ponúknuť nové platobné metódy.
Zaplatiť v 3 splátkach
3 x 223,99 €
Úroky: 0%
Ochrana kupujúceho: Zahrnutá
Platba: Po odoslaní
Zistite, aké je to jednoduché
Čo je Klarna?
Klarna je popredná globálna platobná a nákupná služba, ktorá poskytuje inteligentnejšie a flexibilnejšie nákupy a platby 150 miliónom aktívnych spotrebiteľov u viac ako 450 000 obchodníkov v 45 krajinách. Klarna ponúka priame platby, možnosť zaplatenia po doručení a splátkový kalendár jedným pohodlným kliknutím, vďaka čomu môžu používatelia zaplatiť kedy a ako chcú.
Platby
Ako môžem zaplatiť?
Ako môžem zaplatiť?
Platby sa automaticky stiahnu z vašej prepojenej karty alebo bankového účtu podľa dohodnutého splátkového kalendára. Je tiež možné vykonať platbu v skoršom termíne.
Klarna akceptuje väčšinu debetných a kreditných kariet. Predplatené karty nie sú akceptované. Kreditné karty nie sú akceptované ako platobná metóda pri platbe kartou Klarna. Platbu nemožno zrušiť počas jej spracovania.
Viac informácií nájdete na stránke: Ako môžem zaplatiť?
V súčasnosti sú v spoločnosti Klarna k dispozícii 2 platobné metódy:
- Platba v 3 splátkach.
- Platba ihneď.
Zahrnutá je aj ochrana kupujúceho.
Ako to funguje?
Ako to funguje?
- Krok č. 1: Pridajte produkty do košíka a pri pokladni zvoľte možnosť „Klarna“.
- Krok č. 2: Zadajte niekoľko osobných údajov a okamžite zistíte, či bola vaša žiadosť schválená.
- Krok č. 3: Klarna vám zašle e-mailové potvrdenie a upozornenia, keď nastane čas na úhradu platby. Svoje objednávky a platby môžete spravovať v aplikácii Klarna.
Ako môžem použiť možnosť platby „Zaplatiť v 3 splátkach“?
Ako môžem použiť možnosť platby „Zaplatiť v 3 splátkach“?
Služba „Zaplatiť v 3 splátkach“ spoločnosti Klarna umožňuje zákazníkom rozdeliť si platby do 3 bezúročných mesačných splátok.
Prvá platba sa uskutoční pri nákupe a zvyšné platby sa automaticky vykonajú každých 30 dní. Platby sa automaticky stiahnu z vašej pripojenej karty alebo bankového účtu podľa dohodnutého splátkového kalendára, ale v prípade potreby je možné platby vykonať aj skôr.
Ak vaša objednávka spĺňa podmienky na platbu „Zaplatiť v 3 splátkach“, táto možnosť sa zobrazí pri pokladni.
Viac informácií nájdete na stránke: Ako môžem zaplatiť?
Ako môžem použiť možnosť platby „Zaplatiť ihneď“?
Ako môžem použiť možnosť platby „Zaplatiť ihneď“?
Zaplatiť môžete okamžite priamym prevodom, bankovým prevodom s použitím údajov z internetového bankovníctva alebo kreditnou kartou. Tieto možnosti sú k dispozícii po výbere možnosti „Zaplatiť ihneď“ ako platobnej metódy.
Vaše údaje sa zadávajú len do zabezpečeného platobného formulára spoločnosti Klarna, spoločnosť Beliani nemá prístup k zadaným údajom ani k vášmu účtu Klarna.
Dostala spoločnosť Klarna moju platbu?
Dostala spoločnosť Klarna moju platbu?
Zrušenie, vrátenie a refundácia
Ako môžem zrušiť alebo vrátiť svoju objednávku?
Ako môžem zrušiť alebo vrátiť svoju objednávku?
Na zrušenie, ako aj vrátenie tovaru sa vzťahujú pravidlá spoločnosti Beliani týkajúce sa zrušenia a vrátenia tovaru. Ak chcete zrušiť objednávku, kontaktujte zákaznícky servis Beliani SK e-mailom na adrese: [email protected] alebo telefonicky na čísle +421 2327 846 12.
Po potvrdení zrušenia/vrátenia z našej strany spoločnosť Klarna aktualizuje vaše platby, pričom stav svojich platieb si budete môcť kedykoľvek skontrolovať na stránke spoločnosti Klarna alebo v jej aplikácii.
Ako prebieha proces vrátenia peňazí?
Ako prebieha proces vrátenia peňazí?
V prípade čiastočného alebo úplného vrátenia peňazí vám po obdržaní a potvrdení prijatia vráteného tovaru spoločnosť Klarna zašle aktualizované informácie o platbe. V prípade čiastočného vrátenia bude tento výpis obsahovať upravený splátkový kalendár. V prípade úplného vrátenia vám vrátime všetky uhradené platby a zrušíme všetky plánované splátky.
Sledovanie stavu platieb je vždy dostupné v aplikácii spoločnosti Klarna.
Ako dlho trvá vrátenie peňazí?
Ako dlho trvá vrátenie peňazí?
Doba spracovania refundácie sa líši a môže trvať až 14 dní v závislosti od vašej finančnej inštitúcie. V prípade, že uplynulo 14 dní a stále ste nedostali refundáciu, obráťte sa na zákaznícky servis spoločnosti Klarna a predložte potvrdenie o zrušení objednávky.
Viac informácií nájdete na stránke: Zákaznícky servis spoločnosti Klarna
Potrebujete viac informácií?
Viac informácií o spôsoboch platby v spoločnosti Beliani nájdete na stránke: Spôsoby platby alebo v našich Všeobecných obchodných podmienkach.