Doručenie
Postup
Náš postup pri doručovaní tovaru je jednoduchý a efektívny. Akonáhle je vaša objednávka zabalená a pripravená na odoslanie, informujeme o tom našich spoľahlivých doručovateľov, ktorí následne prevezmú vašu zásielku. Vďaka tomuto hladkému presunu z nášho skladu k doručovateľovi je váš tovar vždy v dobrých rukách. Doručenie zásielkovou službou bude vždy realizované čo najskôr a bez predchádzajúceho kontaktu. Väčšie zásielky budú doručené prostredníctvom partnerskej kuriérskej spoločnosti.
Keď vaša objednávka dorazí na zvolenú adresu, bude doručená až po obrubník. To znamená, že zásielka bude doručená na prvé prístupné miesto pre vozidlo doručovateľa, čo vám uľahčí jej prevzatie. Či už to bude príjazdová cesta k vášmu domu, alebo miesto pred budovou vašej kancelárie, naším cieľom je, aby bol proces doručenia čo najbezproblémovejší. Stačí, ak budete pripravení prevziať svoju zásielku pri obrubníku.
Po prijatí objednávky vám odporúčame skontrolovať balík a podpísať potvrdenie o doručení (POD). V tejto chvíli by ste sa mali uistiť, či je všetko v perfektnom stave. Ak si všimnete niečo nevyhovujúce, alebo sa vám bude zdať, že s balíkom bolo nesprávne zaobchádzané, nezabudnite to uviesť v POD. Vaša spokojnosť je našou najvyššou prioritou a tento krok nám pomáha dodržať náš záväzok poskytovať kvalitné služby. Ak počas montáže nájdete akékoľvek chyby alebo poškodenia, bezodkladne kontaktujte náš zákaznícky servis.
Náklady a čas doručenia
Naše doručenie trvá zvyčajne len niekoľko dní, čo zaručuje, že každý tovar sa k vám dostane v perfektnom stave. Možno tak zabezpečiť, že všetok tovar sa k vám dostane v perfektnom stave. Pred doručením môžete očakávať telefonát od nášho prepravcu, ktorý vás bude informovať a uistí sa, že ste pripravení na prijatie zásielky. V deň doručenia môžete očakávať telefonát od nášho doručovateľa, ktorý vás bude informovať o aktuálnom stave a zabezpečí, aby ste boli pripravení na prevzatie balíka. Menšie zásielky doručované zásielkovou službou budú doručené bez predchádzajúceho upozornenia. Ak nie ste doma, zásielková spoločnosť vám zanechá vizitku s telefónnym číslom, prostredníctvom ktorého si budete môcť dohodnúť vhodný náhradný termín doručenia. Doručenie všetkých zásielok v rámci celého Slovenska je bezplatné.
Vyzdvihnutie tovaru zákazníkom a ďalšie otázky
Vyzdvihnutie tovaru priamo v našom sklade nie je možné. Chápeme, že môžete mať špeciálne požiadavky alebo otázky týkajúce sa vašich objednávok. V takom prípade je náš špecializovaný tím zákazníckeho servisu vždy pripravený vám pomôcť. Aby ste komplexne porozumeli tomu, ako môžeme vyhovieť vašim jedinečným požiadavkám, venujte chvíľu času preštudovaniu našich všeobecných obchodných podmienok.